tirsdag den 22. maj 2012

Phuket - The villa!

Da vi ankom i Phuket lufthavn, blev vi mødt af nogle søde thai fyre, der kørte os ind til villa området, som er kaldet Banyan Tree. Her blev vi ligeledes mødt af nogle virkelig venlige thai mennesker. Vi modtog den fine krans som i ser på billedet oven over. Selv Jens fik en fin krans.

 Hytten var super fin. På billedet oven over ser i mit badeværelse. Hertil fine toilet tasker med alt hvad man enten som mand eller kvinde behøver.

 Der hang super lækre kåber og 3 forskellige slags sko.

 Her ser i mit fine værelse. 2 senge helt for mig selv.

 Stuen var super fin, den blev dog ikke benyttet ret meget, da vi næsten hver aften spiste ude, og det meste af dagen alligevel blev tilbragt i poolen. Om aftenen blev der hygget med TV på værelserne.

 Her ser i poolen, som hørte med til villaen. Som sagt blev der brugt enorme mængder af tid i denne. Vejret var helt perfekt til at kunne nyde poolen og solsengene. Som nogle af jer ved, formåede jeg, at blive MEGA rød på min fridag lørdag.


 Hver dag blev der fyldt lækker frisk frugt op. Der kom først på dagen et rengøringsteam, som fyldte frugten op, gjorde rent og rensede poolen. Senere på dagen kom et lidt mindre team, som lavede hygge i villaen, bestående af stearinlys, røgelse og små hyggelige gaver på hver af vores værelser.

Her ser i mit udendørsbad. Super lækkert - jeg fik dog aldrig brugt - få forklaringen i et af de næste indlæg om Phuket :-)

Hav en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...