onsdag den 23. maj 2012

Phuket

 Som beskrevet brugte vi virkelig meget tid i poolen, her ser i hvor glad Jensen han er for at være i vandet i sin elskede swimtrainer.




 Jens er en lille linselus. Han elsker at blive fotograferet, så det bliver han! Jeg bruger ham tit som mit modeloffer. Han elsker det og tager sig enormt godt ud på billeder. Lækker fyr!




 Hver formiddag kl 10, stod den søde elefant og ventede på publikum lige neden for morgenmadsområdet. Elefanten var trænet til at posere når folk tog kamera frem. Desuden var den meget kælen og ville meget gerne nusses på snuden. Den var virkelig kær. Jens tog det ret pænt - han var ikke spor bange for den. I det hele taget er Jens ret vild med dyr.

 Vi boede i et område der hed Laguna. Der ligger omkring 5 hoteller i dette område. Derudover ligger der lidt shoppingområder og en elefantpark. Shuttle bussen som i ser ovenover, kørte os hvorhen vi end ville. Her er vi på vej til elefantparken.

 Her står en fin elefant klar til at skulle bades.

 Her bliver en anden elefant vasket. Den virkede virkelig til at nyde det.

Shoppingområdet var ikke super spændende - jeg tror der må have været et andet sted i Laguna, der må være lidt mere spændende. Vi var på ferie lidt uden for sæsonen, så der var ufattelig få mennesker. Vi fandt en lille købmand i området - jeg finder deres priser meget forvirrende. Deres penge er så lidt værd, at en drink fx koster ca 500 af deres penge. Dette er omkring 70-80 kr.

Nu skal jeg "overtage" Jens. Jeg har ham hele dagen og natten, så Simon og jeg spiser hjemme i dag. Vi skal have lækre bøffer med hvidløgs bok choy til :)

-Dejlig dag til jer derude :O)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...