fredag den 25. maj 2012

Phuket - mad og drikke!

 Første aften bestilte vi "villa dining" Her fik vi fried rice med seafood og lækre nudler med noget kød :)

 I en af de to restauranter der lå ved hotellet, kørte de med et koncept, hvor man for et bestemt beløb, kunne få forret og dessert buffet. Det krævede dog, at man købte en hovedret til. På billedet oven over ser i det jeg valgte til forret. Cæsar salaten blev lavet mens man så på - den var top lækker!

 Vi fik alle 3 smag for denne lækre drink. Pinapple mango mojito - mmmm!

 ^Her er den igen!

 Da vi spiste på fin thairestaurant, synes jeg alligevel, at det var for pinligt at hive mit spejlrefleks frem, så billederne blev diskret taget med mit elendige mobilkamera. Vi fik über lækker thaimad. Jeg har aldrig fået "rigtig" thaimad, fordi jeg aldrig har været glad for stærk mad - dette har jeg dog været nødt til at ændre mit forhold til, da J og H elsker stærk mad.
Thaimaden var top lækker, så nu er jeg frisk på at udfordre thaikøkkenet noget mere :-)

 Lækker ginger ale til endnu en gang thaimad :-)

 Suuuper lækker thai!

Kølig vand serveret med iskolde klude og kølespray! :)

Udover herlighederne på billederne, fik jeg også lækker crispy andeconfit og fantastisk lammekølle - nok noget af det bedste mad jeg nogensinde har fået :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...