torsdag den 31. maj 2012

Disneyland

 Spændte var drengene og jeg, da vi i tirsdags tog en tur i Disneyland. Jacob satte os af ved en MTR station og derefter havde vi kun 15-20 minutters vej i metroen.




 Vi var blandt smukke omgivelser. Hele første del af Disneylandet, var af gammelt udseende.



 Det var da jeg ramte toy story land, at jeg blev 12 år igen. Her kriblede det i hele kroppen og jeg lod mit indre barn få frie tøjler. Især da vi mødte min helt nedenfor:



 Jens var ikke den store fan af Buzz, faktisk var han ret skræmt. Det lykkedes os dog alligevel, med suttens hjælp, at få et samlet billede :-)

 Der var kun 2 karruseller i hele Disneyland, som Jens ikke måtte prøve. En af fordelene ved at være en stor baby, må da være, at kunne komme op i div forlystelser. Jens prøvede 4: Den i ser ovenfor, nogle biler, flyvende rumskibe og en karrusel ala mariehønen på bakken, bare knap så hurtig :-)

 Jens var tosset med Peter Plys - og samme var Plys med Jens. Mere eller mindre alle var vilde med Jens. Vi var slet ikke i tvivl om, at der var massere af Mainland kinesere på besøg i Disneyland. Jens blev fotograferet hvorend vi gik.

 Fedtmule var heller ikke Jensens favorit. Det var dog helt selvforskyldt af mulen, da han i et forsøg på at fange Jens, kommer til at vælte barnet.

 Anders And var endnu en af favoritterne. Her blev der både kysset og krammet!


 Da vi var på vej væk fra Mickey, blev Simon pænt trukket tilbage igen, og placeret i ovenstående position sammen med mickey.


 Æsel var mit hit, også her var Jens mere spændende end jeg. Dog fik jeg alligevel et ene billede med det søde dyr! :-)



 På trods af, at Minie og Mickey havde efterladt land kø ved deres afsked, lokkede Jens dem hen til os. Her blev der knipset et par billeder, hvor man bla. ser, at Mickey fik lyst til at give mig en krammer <3

 Disneyland var en stor oplevelse. Da Simon i marts måned var på besøg i HK, blev Disneyland ellers nedstemt. Vi er glade for, at vi revurderede det og tog derud. Nu overvejes Disneyland Paris ;-)


Selv metroen var gået i "disneyhumør". Alt var så gennemført. Tommel op til Disneyland i HK!

Simon har lige med forvirring og med lynets hast forladt hjemmet og er suset mod lufthavnen. Vi havde læst forkert på billetterne, og troede først, at Simon skulle hjem imorgen ved midnat. Nix nix - i aften ved midnat. Vi fik hurtigt pakket Simon sammen, spist noget mad og bestilt en taxa. Det var som altid hårdt at sige farvel, men med tanken om, at jeg lander i DK om 3 uger, er det lige til at holde ud.

Hjemrejse dato: 20.06.2012!!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...