mandag den 11. juni 2012

Snak + nyt outfit


Jeg har været virkelig dårlig til at skrive her på bloggen det seneste stykke tid, men det er fordi, at nogle dage har jeg ikke haft lyst og andre dage har der været fuld skrue på dagene. Hele denne weekend har jeg tilbragt med to søde piger. Jeg lover at skrive mere om dette, men da mit nye kamera er gået i stykker, fik jeg ikke taget nogle billeder selv :-( Dog er jeg blevet lovet de billeder som pigerne tog :)
På vejen hjem mod Sai Kung igår, smuttede jeg lige forbi min yndlings H&M i TST. Den er kæmpe stor og jeg går aldrig tomhændet derfra. På billedet kan i se hvad jeg denne gang fik købt. Jeg manglede shorts, så det var jeg nødt til at købe, og blusen .... ja den var bare pæn :-) hehe!

Der er ikke mere end 9 dage til, at jeg rejser mod DK igen. Snart er 6 måneder gået - det er for vildt.Jeg har meget blandede følelser omkring det. Jeg glæder mig enormt meget til at komme hjem til venner, familie og Simon. Men på den anden side, skal jeg afslutte nok det vildeste jeg nogensinde har gjort. Jeg tog af sted til et land jeg ikke vidste spor om, jeg havde ingen forventninger til hvordan mit liv herude ville være og jeg anede heller ikke, at det til tider kunne være sindsygt hårdt! Jeg har haft det aller sværrest de dage hvor Jens og jeg bare har været hjemme. (heldigvis har der ikke været mange af dem) Jens er en super dejlig dreng og jeg nyder at skulle passe ham, men hele dage uden kommunikation på et forståeligt niveau kan godt blive lidt ensomt til tider. Men nu skal det ikke lyde som om at livet her kun har været hårdt og ensomt, nej, for langt største delen af tiden har været noget jeg ikke har villet leve for uden. Jeg er vokset med opgaven og jeg har udviklet mig enormt meget. Jeg har lært mig selv at kende og har brudt en masse grænser. Mit engelsk er blevet super godt og jeg tør endelig bruge det uden jeg føler mig akavet. Derud over har jeg lært en masse søde mennesker at kende. Jeg er spændt på at komme hjem, men jeg er også spændt på at se, om jeg kan få en helt almindelig hverdag til at fungere i Danmark. Jeg har snakket med flere danskere, som efter de har været rejst ud, ikke har følt at Danmark endnu var nok for dem. De ville mere ud - ud og opleve endnu mere af den store verden.

Men nu vil jeg nyde den sidste tid, jeg har tilbage her i mit elskede Hong Kong. Samtidig vil jeg se RIGTIG meget frem til, at komme hjem til alle dem jeg har kær i Danmark :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...