mandag den 11. juni 2012

Mad i bunkevis

Er der noget man gør hele tiden og hver dag, så er det at spise. Oven over ser i en lækker gang lamme pita med sprøde fritter til. Det fik både Simon og jeg til frokost en af de dage hvor han var på besøg.

Der er intet som en lækker gang brunch. Her fik Simon og jeg en portion english breakfast på Classified der ligger på torvet i Sai Kung.

 En anden frokost i Simons selskab, fik jeg det i ser oven for. Lige nu kan jeg desværre ikke huske navnet - de var ret lækkert - og endnu en gang var det engelsk.
 Simon fik en Hebe one-O-one club sandwich med fritter til - tæske lækkert og alt for meget mad!

 Der er rigtig mange Hong Kong kinesere der besøger Cafe de coral - det gør de fordi, at man kan få et måltid inkl drikkevarer for under 50 HKD. Her ser i Simons portion med 3 forskellige slags kød. 1 pølse, 1 stk kylling og 1 bøf af en art. hertil serveret kartoffelbåde, tomatsovs og lidt grønt.

 ... Jeg fik nok verdens kedeligste måltid - så billigt er ikke altid godt. dødsyge ris med endnu mere kedelig tomatsovs og bønner uden smag. Fisk der ikke smagte helt frisk. FØJ!

 Her fik vi frokost ved havnekysten i Sai Kung. Simon fik en lækker burger, hvor bøffen desværre ikke var helt gennemstegt og måtte udskiftes med en nu.
 Jeg valgte, så fornuftigt jeg ind imellem er, en mango-kyllinge salat. Ret lækker synes jeg!

 Samme restaurant, bare ved aftensmad-tid. (beklager de mørke billede) Først cæsar salat
 Derefter svampesuppe :) ...

 Lækker bøf med hvisløgssovs.

 .. og til sidst über fantastisk KAGE!!

 Fredag til frokost med 2 søde piger og 1 stk sød dreng, fik jeg lakse-pita, YUM!

Frugt er yndlings i det her land - det er bare så friskt og lækkert!

... hm, 1 dagen derpå is fra McD + sodavand!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...