onsdag den 13. juni 2012

Min 2. sidste weekend i Hong Kong



Fredag stod på besøg af Ida og hendes veninde Stina. De to søde piger har været nogle måneder i Kina og afslutter deres rejse her i HK. Hele dagen blev tilbragt i Sai Kung. Her spiste vi frokost, så byen og tog en svømmetur i poolen. Da det blev mørkt smuttede vi ind mod byen. Her fik vi lidt forskellige slags kylling og derefter stod der fest på programmet. Jeg tog med Ida og Stina hjem - så nu har jeg også fået set Discovery Bay :-)


Lørdag startede vi dagen ((lidt sent)(meget sent!!!! - vi var ude ved Stanley kl 17.30)) i Stanley. Ida skulle købe havaiana klipklappere. Desværre ankom vi nærmest lige ved lukketid, så det var ikke meget vi nåede at shoppe :-) Vi spiste morgenmad/frokost/aftensmad i Stanley - vi alle fik club sandwich med fritter til.



Efter en hyggelig Stanley-tur tog vi Starferry til Avenue of stars. Super smukt og massere af mennesker.
Efterfølgende tullede vi lidt rundt i TST, for herefter at tage tilbage til Discovery Bay. 
Fodbold var på programmet om aftenen!!! Hurra for DK's sejr! Desværre så vi kun 2. halvleg, da rugby åbenbart er vigtigere i der her land - hmmm!

Søndag smuttede jeg stille og roligt hjem. På hjem turen passerede jeg (helt tilfældigt?) H&M på vejen - lidt shopping blev det til. Resten af dagen (ja, eller der var jo kun aften tilbage? Sådan er det når man står op kl 12 og ikke kommer ud af fjerene før kl 14.) stod på ren afslapning.

Håber i havde en mindst lige så dejlig weekend som min :-)



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...