fredag den 15. juni 2012

Powershopping - iloveit!

 3 stks Hong Kong t-shirts, bare fordi det skal man have :-)

 3 stks parfumer blev det også til - parfumerne er ret billige i HK, så det har hele tiden været min plan, at indkøbe nogle stykker ...
 I yndlings butikken Cotton on, var der 50% på alt. desværre var der så mange mennesker, at jeg mest brugte tiden på at more mig over alle lyn kineserene, istedet for at få shoppet. jeg nåede dog frem til denne nederdel til 60 hkd :)
 T-shirt - bare fordi den er søøøød :-)

 Sidst jeg var ude og shoppe, købte jeg ovenstående T-shirt i hvid - jeg elsker den så meget, at jeg måtte have den i sort også :-)
 Stribet cowboy kjole, 79 Hkd - hvad skal man stille op?

 Jeg fik så megen ros, da i så billeder af mig med denne kjole, som jeg da bare havde i grøn og blå. Derfor ville jeg gerne have en mere. Jeg troede egentlig kun, at den kunne købes i Shenzhen, men i dag så jeg den i op til flere butikker :-) Den er mere rød i virkeligheden..

 Super lækker taske, som er købt til mit lille lommekamera - jeg synes den er top fed! :-)

Jeg har ikke brug for en ny pung, men når sådan en snut ligger og skriger til mig for 40 HKD, så er den jo solgt til mig uanset hvad!

Som i nu nok har forstået, har min aften stået på shopping - selvfølgelig i Mongkok. Det er min sidste weekend, så jeg skal have ordnet de sidste småting. Dette inkludere: Shopping, indkøb, nyt tøj, nyt dufte, shopping, gele negle, ipad indkøb, gaveindkøb - ja, og så selvfølgelig shopping :-)

Fik jeg egentlig nogensinde fortalt om As' og min tur i kinesisk thehus? jeg kiggede lige nogle af de gamle billeder igennem, og så bla dem fra thehuset - det tror jeg lige jeg skriver lidt om en af dagene :-) Dejlig aften til jer derude :-)

2 kommentarer:

Signe Toft sagde ...

Fin blog Clara!
Vores sidste dage i BKK skal ogsaa bruges paa max shopping!;) Og jeg er helt enig! Den blaa og groenne kjole er vildt fin til dig :) Nyd de sidste dage og god tur hjem til DK :)

Frk Seistrup sagde ...

Tak! :)
helt forståeligt, og BKK er det vel super billigt??
Og tak igen, jeg har fået meget ros for den kjole - jeg er også super glad for den :)
I må også nyde de sidste dage og have en god tur hjem - vi snakkes ved i DK :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...