tirsdag den 17. januar 2012

Med i byen

Solen har skinnet helt fantastisk i dag. Det har været super lækkert, så Jens og jeg besluttede os for at gå en tur. Vi gik ud til grønt markedet igen i dag og derefter i parken. Jeg har derfor valgt at prøve at vise jer byen på en lidt anden måde. Jeg har filmet mens vi gik, og da jeg samtidig skulle styre en klapvogn læsset med indkøb, blev filmene ret så rystede. Jeg ville have klippet dem lidt sammen og cuttet det lidt, da jeg fik filmet nogle ret lange sekvenser. Men det er jeg altså ikke computergeni nok til! Jeg smider dem alligevel ind, så i kan fornemme hvor meget gang i byen her er. Det skal siges, at vi bor i det tættest befolkede område.
Filmene er lange, så i behøver altså ikke at se dem til ende. Jeg siger ikke ret meget, jeg ville bare give jer en måde at opleve byen på.
Sidste film er lidt mere spændende til sidst. I de første 2 bør i nok bare se det første minuts tid.


Et kort stykke fra hvor vi bor, ligger der et lille juice sted. Her er altid stoppet med mennesker, så jeg tænkte at det måtte være et forsøg værd. Jeg købte en juice med bla. passionsfrugt og kiwi. Jens og jeg satte os op i parken for at nyde vores juice, der kort efter skulle vise sig, at være ren gele i bunden. Fy da føj. Øverste del var dog super lækkert - det synes Jensen også! Vi delte juicen/geleen mens vi nød solen og det hyggelige springvand i parken.









Jens lånte lige mine super gode hørebøffer! Jeg er vild med dem!

4 kommentarer:

far sagde ...

Sjovt med lidt film...
Fedt med sol og varme , det savner vi ... :-)

Frk Seistrup sagde ...

Ja det er super dejligt med solen. Regner med at lave lidt film engang imellem, men må nok hellere gøre det uden klapvogn ;)

Mayer sagde ...

Far siger det er en forkert ordbog du har med, skal vi prøve at finde en anden og sende ud til dig...??

Frk Seistrup sagde ...

Hej Mayer. Nej det gør ikke noget, ellers tak. Jacob siger at det bedst kan betale sig at lære Mandarin, da det er det der bliver brugt mest :) Men tak for tanken :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...