lørdag den 21. januar 2012

Nips butik

Igår havde jeg allerede fri kl 15, så meningen var, at jeg skulle et smut og til Hong Kong island. Men kort inden at jeg fik fri begyndte jeg at blive små sløj. Så lidt efter jeg fik fri hoppede jeg under dynen og sov 3 timer. Men i skal ikke snydes for en lille hilsen herfra alligevel. "heldigvis" har jeg glemt at vise nogle nips ting jeg købte forleden. Da Jens og jeg var ude for at kigge på et af de markeder der endnu ikke havde åbnet, fandt jeg en lille hyggelig butik med nips i alle afskygninger. De havde alt fra smykker til kister i alle størrelser. Jeg endte med at smide kortet igennem for disse herligheder;



I dag står den på fri til klokken 16, hvorefter jeg overtager Jensen. H og J skal ud og spise og derefter skal de på hotel. Så Jensen og jeg har hytten for os selv. Party!? ;-)
Jens går som regel i seng ved 8-9 tiden, så derefter skal jeg kaste mig på sofaen, se noget i flimmeren og lade være med at spise for meget slik! - Jeg kunne sååå godt gå ned i indkøbscenteret og købe en masse underligt slik! :-)
Jeg skal finde på noget at lave fra kl 16-20 og lige nu er min ide at smutte på late night market og håbe på at de har åbent alle sammen denne gang :-)
Hvis jeg finder på noget spændende at lave, skal jeg nok rapportere igen senere :-)
Hej så længe! :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...