lørdag den 21. januar 2012

Tonight


Her til aften har jeg som sagt Jens og vi skal være alene hele aftenen. Derfor ser min hyggeaften sådan ud;
Sushi, cola, lidt slik og en ny serie! Sushien er nu konfirmeret og må ærlig talt sige; Jeg ved godt sushi er japansk, men jeg troede altså godt at kinesere kunne lave sushi! Det var virkelig tørt og kedeligt! Men sushien er ellers billig her ovre. Ikke lige det jeg købte, men i den by vi skal bo i når vi flytter, så jeg ca 20 stk sushi for 98 HK D. Det er vel 75 kr? I like! Håber det er bedre end det jeg lige har spist.

Imorgen tidlig skal vi en tur i den danske sømandskirke. Først er der gudstjeneste og derefter frokost. Må sige at det ikke helt er gudstjenesten der driver mig derover, men det ville være rart at møde nogle nye mennesker.  Efter kirken er min plan at finde et sted der kan gøre mine negle lidt fine, det burde ikke være så svært her ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...